yeni şarkı sözleri

SİNAN AKÇIL(BURCU GÜNEŞ) - SENİ BİR TEK ŞARKI SÖZÜ 2014

Sinan Akçıl
Senin bana gülüşün,
Benim o an ölüşüm
Sözlere sığmaz,

Burcu Güneş
Bu da benim görüşüm,
Senin gibi birisi
Bir daha çıkmaz,

Sinan Akçıl
Senden bana gelen o,
rüzgarla süzülüşüm
Esmeye doymaz,

Burcu Güneş
Yalnız seninle oluyor
Benim aşka dönüşüm,
Kimseye kalmaz,

Sinan Akçıl
Seni bir tek, zamansız bir ölüm,
Bizde son bölüm bitmeden alır benden,
Seni bir tek bu yollar anlatır,
Sen yeter ki geç benden,

Burcu Güneş
Seni bir tek, zamansız bir ölüm,
Bizde son bölüm bitmeden alır benden,
Seni bir tek bu yollar anlatır,
Sen yeter ki geç benden,

Sinan Akçıl
Başıma ne gelirse,
Hep yanımda oluşun
Sözlere sığmaz,

Burcu Güneş
Gece bile uyurken
Elime dokunuşun,
Anlatılmaz,

Sinan Akçıl
Bana seni ne kadar
Sevdiğimi soruşun,
Tarifi olmaz,

Burcu Güneş
Senden başka birisi,
denemesin deli mi…
Aynısı olmaz,

Sinan Akçıl
Seni bir tek, zamansız bir ölüm,
Bizde son bölüm bitmeden alır benden,
Seni bir tek bu yollar anlatır,
Sen yeter ki geç benden,

Burcu Güneş
Seni bir tek, zamansız bir ölüm,
Bizde son bölüm bitmeden alır benden,
Seni bir tek bu yollar anlatır,
Sen yeter ki geç benden,

Sinan Akçıl-Burcu Güneş
Gel her şeyi boşver sen,
Biz doğuştan aşk emirliyiz,
Kimse bilmez ne yaşadık,
Bilen sırf ikimiziz…

sinan akçıl seni bir tek şarkı sözü, sinan akçıl-burcu güneş şarkısı , burcu güneş sinana kçıl düeti seni bir tek şarkısı, burcu güneşin yeni şarkısı, burcu güneş sinan akçıl düeti seni bir tek, senden başka birisi denemesin deli mi şarkısı sinan akçıl

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.