yeni şarkı sözleri

SİMGE - MİSAFİR ŞARKI SÖZÜ

SİMGE-MİSAFİR ŞARKISI

Gözü korktu sıkılıp kaçtı,
Ne kadar masumdu.
Ne kadar utangaçtı.
Masalın kahramanı gitti.
Ve masal böyle bitti.
Yoluna devam etti.

Anılar kaybolmadan,
Ve sabırla usanmadan,
İnat ettim bekledim.
Ahh...
Hiç umutsuz olmadım,
Çabalarken uğruna,
Bir şikayet etmedim.

Fallarda çıkan biri var.
Gönlüme bir misafir var.
Kaç vakte kadar bilmem,
Pişmanım diyen biri var.

Fallarda çıkan biri var.
Gönlüme bir misafir var.
Kaç vakte kadar bilmem,
Pişmanım diyen biri var.

Oooof...
Bir dilek tutmuştum.
Denize atmıştım.
Oooof...
Üzülüp susmuştum.
Ben ona küsmüştüm.

Beni böle bırakıp gitti,
Ne kadar kırılmıştım.
Ne kadar üzülmüştüm.
Masalın kahramnı gitti.
Ve masal böyle bitti.
Yoluna devam etti.

Anılar kaybolmadan
Ve sabır usanmadan
İnat ettim bekledim
Ahh hiç umutsuz olmadım
Çabalarken uğruna bi şikayet etmedim

Fallarda çıkan biri var.
Gönlüme bir misafir var.
Kaç vakte kadar bilmem,
Pişmanım diyen biri var.

Fallarda çıkan biri var.
Gönlüme bir misafir var.
Kaç vakte kadar bilmem,
Pişmanım diyen biri var.

Oooof...
Bir dilek tutmuştum.
Denize atmıştım.
Oooof...
Üzülüp susmuştum.
Ben ona küsmüştüm.

SİMGE SAĞIN - 2011 YENİ ÇIKTI ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Simge - Başı Dertte Şarkısı
  2. Simge - Ödeme Vakti Şarkısı
  3. Simge - Vicdanın Affetsin Şarkısı
  4. Simge - Misafir Şarkısı
  5. Simge - Issız Ada Şarkısı
  6. Simge - Palavra Şarkısı
simge misafir şarkısı, simge sağın misafir, simge sağın 2011 yeni çıktı albümü şarkıları, simge fallarda çıkan biri var şarkısı, simge bir dilek tutmuştum şarkısı, simge pişmanım diyen biri var sözleri, gönlüme bir misafir var sözleri simge sağın

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.