yeni şarkı sözleri

SİMGE - BAŞI DERTTE ŞARKI SÖZÜ

SİMGE - BAŞI DERTTE ŞARKISI

Bana yalvaracak, yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir sürprizi var,
Başı dertte, başı dertte.

O kendi kabahatini biliyor,
Utanmıyor bir de af diliyor,
Giderse ben ölürüm sanıyor,
Zavallım nasıl hayal görüyor.

İlk günler herşey o biçim,
Her cümlesinde canım cicim.
Bugün artık bir karar verdim,
Ruh eşim için kötü bir seçim.

Bana yalvaracak, yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir süprizi var,
Başı dertte, başı dertte.

O sadece kendini seviyor,
Usanmıyor beni deli ediyor,
Biterse ben ölürüm sanıyor,
Zavallım nasılda inanıyor.

İlk günler her şey o biçim,
Her cümlesinde canım cicim.
Bugün artık bir karar verdim,
Ruh eşim için kötü bir seçim.

Bana yalvaracak, yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir sürprizi var,
Başı dertte, başı dertte.

SİMGE SAĞIN - 2011 YENİ ÇIKTI ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Simge - Başı Dertte Şarkısı
  2. Simge - Ödeme Vakti Şarkısı
  3. Simge - Vicdanın Affetsin Şarkısı
  4. Simge - Misafir Şarkısı
  5. Simge - Issız Ada Şarkısı
  6. Simge - Palavra Şarkısı
simge sağın başı dertte sözleri, simge sağın başı dertte şarkısı, simge başı dertte, simge ilk albümü başı dertte sözleri, simge sağın bana yalvaracak sözleri,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.