yeni şarkı sözleri

SİL BAŞTAN (MURAT DALKILIÇ) - AŞKA DOYDUM ŞARKI SÖZÜ

SİL BAŞTAN(MURAT DALKILIÇ) - AŞKA DOYDUM ŞARKISI

Aşkın içinde bir aşk aradık
Doğru yolu bir türlü bulamadık
Asıl olan sendin bendim biz çok karıştık
İki cümleyle her şeyin geçeceğini sandık
Ayrı ayrı dünyalara biz çok alıştık
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sevmesin sarmasın beni sen gibiler
Görmesin duymasın kimse sesimi
Kırıldım çok yoruldum
Aşkı yaşamadan aşka doydum

sil baştan dizisi müzikleri, sil baştan dizisi murat dalkılıç, sil baştan aşka doydum şarkı sözleri, aşka doydum şarkısı murat dalkılıç, sevmesin sarmasın beni sen gibiler şarkısı sil baştan dizisi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.