yeni şarkı sözleri

SELÇUK BASA - HUZURSUZ ŞARKI SÖZÜ

SELÇUK BASA-HUZURSUZ ŞARKISI

Bir huzursuzluk kaplıyor içimi
Geç mi kaldım zamansız mı geldim acaba
Bazen bir huzursuzluk kaplıyor içimi
Koşuyorum durmadan, bakmadan arkama

Biliyorum, aslında hiç bir şey değişmiyor
Hiç bir şey ...
Zaman yanımdan akıp geçiyorum
Bu sırada ben değişiyorum
Değişimleri kemikleşiyor
Zaman yanımdan akıp geçiyorum
Bu sırada ben değişiyorum
Değişimleri kemikleşiyor

Bir huzursuzluk kaplıyor içimi
Geç mi kaldım, zamansız mı geldim acaba
Bazen bir huzursuzluk kaplıyor içimi
Koşuyorum durmadan, bakmadan arkama
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Biliyorum, aslında hiç bir şey değişmiyor
Hiç bir şey ...
Zaman yanımdan akıp geçiyorum
Bu sırada ben değişiyorum
Değişimleri kemikleşiyor
Zaman yanımdan akıp geçiyorum
Bu sırada ben değişiyorum
Değişimleri kemikleşiyor

selçuk basa 2014 huzursuz şarkısı, selçuk basa zaman yanımdan akıp geçiyor şarkı sözü, selçuk basa bir huzursuzluk kaplıyor içimi şarkı sözleri, selçuk basa bazen bir huzursuzluk kaplıyor içimi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.