yeni şarkı sözleri

SELÇUK BALCI - UYUN HORONA ŞARKI SÖZÜ

SELÇUK BALCI-UYUN HORONA ŞARKISI

Uyun horona uyun tavan tahtası gibi
Sarılayım kız sana yaban asması gibi
E ye beni ye beni yiyecemisun beni
Ha o domuz nenene diyecemisun beni
E kız hocamı aldın yoksa kocamı aldın
Körmü idi gözlerun oni gecemi aldın
Akar maçka deresi karışır denizlere
Kurban olayım e kız o sevdalı gözlere
Ey gidi karakaya attın bizi arkaya
Ne büyük hevesilen geldik çıktık yaylaya
Yaylanun çimenine ben golcuyum golcuyum
Gel biraz konuşalum sali günü yolcuyum
Şemsiyemin gukari çeker beni yukari
Kızların inadına alacağum dul kari
Akar maçka deresi karışır denizlere
Kurban olayım e kız o sevdali gözlere

selçuk balcı karadenize kalan 2 albümü şarkıları, selçuk balcı uyun horona şarkısı, selçuk balcı uyun horona uyun tavan tahtası gibi sözleri, 2014 selçuk balcı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.