yeni şarkı sözleri

SAGOPA KAJMER - MEFTUN ŞARKI SÖZÜ

SAGOPA KAJMER-MEFTUN ŞARKISI

Aklımdan geçenleri bir cümleyle anlatabilsem,
Kendimle olan yarışımı kazanabilirdim.
Çözümsüz sorunlarıma çareyi sözle bulabilseydim,
Eğer sözüm söz olurdu meğer.

Hekim hekiminden çare bulurdu,
Ama yaprak ekimden nasıl kurtulurdu?
Derdi veren, derdin çözümünü unutur mu hiç?
İsyanın ağızdan çıkmadan girişte yakala ve boğ.

Şiirlerimin yaşamla mücadelesi bitmiyor,
Karla karışık yağmur bulutla barışık ben.
Anlatarak kazandığım bir hayat var,
Gerek anlatmak sözlerinden ev yapmak içinde barınmak.

Aklım koca bir mezarlık,
Gömülen gömülene, unutulan unutulana, kayıplara karışan karışana.
Hatırladıklarım, unuttuklarımdan az,
Geçmiş zaman karanlık, yarınlar beyaz.

Geldi başıma bir kere unutmadım ya bir kere,
Hatırladım da çok kere ve elimi verdim sellere.
Ve yüzümü döndüm çiçeklerin yüzünü döndüğü yerlere,
El salladım ellere elim elden ellere.

Tezene değer tellere ve kor düşer yüreklere,
Günaydın peşime takılıp uçmayan elemlere.
Yol yarısı kırılıp düşen kurşundan kalemlere,
Yolda yolcu yoldaş arar varmadan alemlere.

Selam götür benden ilet en derinden sevgilere,
Kelam yeter boyundan büyük işlere kalkan kimselere.
Beni öldürsünler ama inanmasınlar fitnelere,
Öldürsünler Lenin'leri ve uymasınlar Hitler'e.

Yol aldım ben dipten yere,
On beş sene söz savurdum salladım ya sert yele.
Benzedim fırtınaya karşı uçan kelebeklere,
Bir kanadın üzerimde, diğer kanadın bi yerlerde.

Adım dilden dillere bu şarkı benden senlere,
Kalp buruk gidenlere tutuk çenem sövenlere.
Garip yerden yerlere sürgünden sürgünlere,
Müzik beni götürsün alıp gidebildiği yerlere.

Mızrak uçlu kürdanımı batırıp o kötü gözlere,
Kulaklarımı bardakla tıkadım kıymetsiz sözlere.
Geldi başıma çok kere unutmadım ki hiç kere,
Hatırladım ya her kere düşün taşın bi yerlere.

Bir bana bir tokat at bir tokadı yüzüne,
Bir tozlu aynana bak bir lekeli yüzüne.
Yunus bu yolda meftun meftun meftun!

Bir damara daha bas bir yolunu daha bul,
Bi kaçış planı yap kendine bir kapı bul.
Yunus bu yolda meftun meftun meftun!

SAGOPA KAJMER 2013 KAL HASTASI ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Kapılar Açılır Şarkısı
  2. Uzun Yollara Devam Şarkısı
  3. Benim Hayatım Şarkısı
  4. Yaptığın Hatalar Kadar Büyük Olmadın Şarkısı
  5. Bulun Şarkısı
  6. Istakoz Şarkısı
  7. Baytar Şarkısı
  8. Bugünün Elleri Boştu Ya Yarın Şarkısı
  9. Meftun Şarkısı
  10. İster İstemez (feat. Kolera) Şarkısı
  11. Kalp Hastası Şarkısı
  12. Sabah Fabrikam Şarkısı
  13. Düşünmek İçin Vaktin Var Şarkısı
  14. Durdur Beni Şarkısı
  15. Susmak İçin Yok Bahanem Şarkısı
  16. Karne Şarkısı
  17. Taşlama Şarkısı
  18. Dalgın Şarkısı
  19. Ve Kapılar Kapanır Şarkısı
sagopa kajmer yeni şarkısı meftun,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.