yeni şarkı sözleri

SAGOPA KAJMER - BENİM HAYATIM ŞARKI SÖZÜ

SAGOPA KAJMER-BENİM HAYATIM ŞARKISI

Mızraba değsin ateş,
Yansın ortam
Aleve doysun özay gibi gönlüm
Uzay kadar kalbim
Nefes kadar içten sular kadar berrak
Ceylan misli ürkek canımdan
Dünyanın bana getirdikleri de var alıp benden öteye götürdükleri de
Ben bile bana kalmıyorum
Hey sen sana kalır mısın?
Renkli dünyalara karşı siyah beyaz mısın?
Agah mısın evvel?
Sonra sual edeyim hayattan
Berduş başını topla ayaklar altından
Ya da sal karıncaları ayaklarının altından
Yaşadığın kötü seni at hemen sırtından hey
Kaç oralardan
Görebildiklerinle yetin
İnsan oğlu cebi delik bir dilenci ne versen alır
Ne kadar koysan taşır
Haydi denizden su taşır
Gücün yeterse benden daha uzağa bağır
Hey hey..

Benim hayatım beni bağlar
Benim hayatım beni düğümler
Uzaktan konuşmak kolay
Ateş düştüğü beni yakar

Benim hayatım bir çizik ayna
Benim hayatım bir dolu şarkı
Sözümden anlamak kolay
Ateş düştüğü beni yakar

Laf sahibinin kölesi olur.
Dil kölenin dostu bu böyle biline!
Seni bilmem ama benden bu kadar pes doğrusu!

Bizim gibi kavukları çok gördü dünya
Sen her baktığında dünyalar gördün
Kiminin dünyalarını yıktın, kimine dünyaları verdin
Ve kimisi senin dünyanı başına yıktı
Seni pis yollara götürecek ayaklarım hiç olmadı
Kırıntına uzanacak ellerim de yok
Maskeyle bana bakan yüzüne teveccü edecek gözlerim de olmadı benim
Can pazarında can kalmadı benim
İyi bir halde değilsin her bir tarafın bulanık
Hayalperest olmuşsunda aşkların hiç bitmemiş
Bir merhemden sürmüşsün ama yaralar iyileşmemiş
Bir bildiğin varsa söyle önceden duyulmamış
Kendini öldüren insanlarla doldu ömrüm
Yalan suyundan içen nice teşneler gördüm
İçmekten boğuldular da arkalarından ağlanmadı
Önemsenmediler öldüler

Benim hayatım beni bağlar
Benim hayatım beni düğümler
Uzaktan konuşmak kolay
Ateş düştüğü beni yakar

Benim hayatım bir çizik ayna
Benim hayatım bir dolu şarkı
Sözümden anlamak kolay
Ateş düştüğü beni yakar

Laf sahibinin kölesi olur
Dil kölenin dostu bu böyle biline
Seni bilmem ama benden bu kadar pes doğrusu

SAGOPA KAJMER 2013 KAL HASTASI ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Kapılar Açılır Şarkısı
  2. Uzun Yollara Devam Şarkısı
  3. Benim Hayatım Şarkısı
  4. Yaptığın Hatalar Kadar Büyük Olmadın Şarkısı
  5. Bulun Şarkısı
  6. Istakoz Şarkısı
  7. Baytar Şarkısı
  8. Bugünün Elleri Boştu Ya Yarın Şarkısı
  9. Meftun Şarkısı
  10. İster İstemez (feat. Kolera) Şarkısı
  11. Kalp Hastası Şarkısı
  12. Sabah Fabrikam Şarkısı
  13. Düşünmek İçin Vaktin Var Şarkısı
  14. Durdur Beni Şarkısı
  15. Susmak İçin Yok Bahanem Şarkısı
  16. Karne Şarkısı
  17. Taşlama Şarkısı
  18. Dalgın Şarkısı
  19. Ve Kapılar Kapanır Şarkısı
sagopa kajmer yeni şarkısı benim hayatım sözleri, 2014 sagopa kajmer sözleri benim hayatım, sagopa kajmer laf sahibinin kölesi olur sözleri, yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr, sagopa benim hayatım sözleri, benim hayatım beni bağlar sözleri sagopa kajmer

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.