yeni şarkı sözleri

KİRAZ MEVSİMİ(SİNAN AKÇIL) - GÜZEL KIZ ŞARKI SÖZÜ

kiraz mevsimi
KİRAZ MEVSİMİ(SİNAN AKÇIL) - GÜZEL KIZ ŞARKISI

Yine terledi ellerin
Neden yüzüme sürmedin
Ben bir günah işledim
Yalnız seni istedim

Güzel Kız özel kız
İster sev ister kız
Güzel kız özel kız
Sana kalbim sabırsız
Evlen benimle dinlen benimle

Durma yerinde
Ayışığı yüzündeyken
Dans et benimle

Yine terledi ellerin
Neden yüzüme sürmedin
Ben bir günah işledim
Yalnız seni istedim
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Güzel Kız özel kız
İster sev ister kız
Güzel kız özel kız
Sana kalbim sabırsız
Evlen benimle dinlen benimle

Durma yerinde
Ayışığı yüzündeyken
Dans et benimle

Güzel Kız özel kız
İster sev ister kız
Güzel kız özel kız
Sana kalbim sabırsız

kiraz mevsimi güzel kız özel kız sözleri, kiraz mevsimi sinan akçıl güzel kız şarkısı, kiraz mevsiminde çalan güzel kız özel kız şarkısı sözleri, sinan akçıl özel kız sözleri, sinan akçıl güzel kız sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.