yeni şarkı sözleri

KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN - ŞU KARŞI Kİ DAĞDA KAR VAR DUMAN YOK ŞARKI SÖZÜ

KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN-ŞU KARŞI Kİ DAĞDA KAR VAR DUMAN YOK TÜRKÜSÜ

Şu karşı ki dağda kar var duman yok
Ah kar var duman yok,
Benim sevdiceğimde din var iman yok,
Aman off vardım baktım nazlı yarim evde yok,
Ah yarim evde yok
Ver benim sazım efendim ben gider oldum,
Süremedim lavantayı konsola koydum
Şu karşı ki dağda titriyor dallar
Ah titriyor dallar
Benim gönlüm arzu çeker tomurcuk güller
Aman off kader kısmet böyleymiş ne yapsın eller
Ah ne yapsın eller
Ver benim sazım efendim ben gider oldum
Süremedim lavantayı konsola koydum

kaderimin yazıldığı gün dizisi müzikleri, kaderimin yazıldığı gün dizisinde çalan türkü, şu karşıki dağda kar var duman yok türküsü sözleri, süremedim lavantayı konsola koydum türküsü

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.