yeni şarkı sözleri

KAÇAK GELİNLER - AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIM ŞARKI SÖZÜ

kaçak gelinler aşkı bulacağım
KAÇAK GELİNLER-AŞKI BULACAĞIMI SANMAZDIM ŞARKISI

Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım
Sonra karşıma sen çıktın
Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi
Yaşardım canım yanmadan da yaşardım
Kanım akmadan da umarsız
Hayat sen sevmesen de kumarmış
Hiç kirletmeden elini

Elini gözüme bakmasanda tutardım
İnan bana tutardım Pişmanlık var günümde
İstemesemde yarınım tövbeli
Ama kalp bu işte karanlıkta olsa sönmedi
İnan bana hiç kimseyi böyle sevmedi
Annem beni hiç böyle görmedi
Evet dönmedi bütün dünyam

Seni gördüğümde her şey rüya gibi geliyor bana
Hayat devam edermiş güya, yalan!
Gidersen sadece sözlerim olur kalan
Gözlerin olur kalan
Özlemim olur yaram
Lütfen yaşatma..
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım
Sonra karşıma sen çıktın
Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi
Aşkı bulacağımı hiç sanmazdım
Sonra karşıma sen çıktın
Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi

can ve kainat aşkı bulacağımı sanmazdım şarkı sözü, kaçak gelinler aşkı bulacağımı sanmazdım şarkısı, kainat ve can aşkı bulacağımı hiç sanmazdım şarkısının sözleri kaçak gelinler, KAÇAK GELİNLER 15.BÖLÜM ŞARKISI, kaçak gelinler 15.bölümde çalan şarkının sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.