yeni şarkı sözleri

HÜSEYİN ÇEBİŞÇİ - GİDENLERİN ARDINDAN ŞARKI SÖZÜ

hüseyin çebişçi
HÜSEYİN ÇEBİŞÇİ - GİDENLERİN ARDINDAN ŞARKISI

Gitme ölüm gibi zamansız
Düşmek peşine artık imkansız
Ağlamak yine mi bana düşen
Gidenlerin ardından

Kaldı çocukluğum sende
Kırık oyuncağım yerde
Sığınacak gün bırakmadı yokluğun bende

Yok haberin yok
Yolun sonunda kaldım yandım gel diye
Dur diyenim yok
İçimde bir uçurum düştüm sen diye

Kaldı çocukluğum sende
Kırık oyuncağım yerde
Sığınacak gün bırakmadı yokluğun bende

Yok haberin yok
Yolun sonunda kaldım yandım gel diye
Dur diyenim yok
İçimde bir uçurum düştüm sen diye

kocamın ailesi yok haberin yok şarkısı, kocamın ailesinde çalan kaldı çocukluğum sende şarkı sözleri, gidenlerin ardından şarkısı,kocamın ailesi 13. bölümde çalan şarkı, hüseyin çebişçi gidenlerin ardından şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.