yeni şarkı sözleri

HAKAN ALTUN - TELEFONUN BAŞINDA ŞARKI SÖZÜ

hakan altun telefonun başında
HAKAN ALTUN-TELEFONUN BAŞINDA ŞARKISI

Telefonun başında çaresiz bekliyorum
Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum
Yüreğim diyor ki
Boşuna bekleme
Aramaz gururundan
Seni çok sevse de

Her şeye sahip olabilirsin ama
Aşkımız servettir bilmelisin...
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com/
Hala beni seviyorsun,
Bunu sen de biliyorsun,
Niye beni aramıyorsun?
Ben seni bir anlık değil,
Bir ömür boyu ararım.
Gururum umrumda değil...

hakan altun türkcell reklamı telefonun başında, taner ölmez türkcell reklamında çalan şarkı telefonun başında sözleri, telefonun başında çaresiz bekliyorum hakan altun sözleri, hakan altun telefonu başında şarkısı turkcell reklami

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.