yeni şarkı sözleri

GRİPİN - NEDEN BU ELVEDA ŞARKI SÖZÜ

gripin 2014
GRİPİN - NEDEN BU ELVEDA ŞARKISI

Çoktan unutmuştum
Unutulmayı
Sen hatırlattın
Çoktan unutmuştum

Çoktan unutmuştum
Kendimi kaybedip
Sende bulmayı
Çoktan unutmuştum

El değmemiş yokluğuma
İlk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda

Ne değişti dünden bugüne
Ecel olduk birbirimize
Susma, bir cevap ver bu defa

Neden bu elveda?
Ne oldu bize böyle?
Seni son durak sanırken
Sol yanımı alıp gidiyorsun bir anda

Neden bu elveda?
Ne oldu bize böyle?
Göğsümü acıttı son kez
"Sen" diye içime çektiğim nefes
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Neden bu elveda?
Bir cevabın yetecekken
Son bir soru bırakıp gidiyorsun
Neden bu elveda?

gripin elveda şarkı sözleri, gripin neden bu elveda sözleri, gripin yeni klibi nedne bu elveda sözleri, nedne bu elveda ne oldu bize böyle şarkısı gripin, 2014 gripin neden bu elveda sözleri, el değmemiş yokluğuma şarkısı gripin, sen diye içime çektiğim nefes şarkısı gripin, çoktan unutmuştum unutulmayı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.