yeni şarkı sözleri

EBRU GÜNDEŞ - AŞKIN HUZURUNDA ŞARKI SÖZÜ

EBRU GÜNDEŞ-AŞKIN HUZURUNDA ŞARKISI

Ne kadar kaçsam da
Elim vicdanımda
İnkar etmek nereye kadar
Aşkın huzurunda

Seviyorum diyemedim, ben yaktım kendimi
Tutulsun bu dillerim, bir durdursun beni

Öyle bir gitti ki, tozu dumana kattı
Az kalsın ölüyordum aşkından
Canım yandı, ah canım yandı

Gel unuttum de şimdi
Gel de yollara düşme
Her şarkı da bizi mi anlatır
Be kardeşim... gel de içme...


EBRU GÜNDEŞ 2014 ARAFTAYIM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  • Ebru Gündeş - Oku Canıma Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Her Durumda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Araftayım Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Müstehak Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Nerdeydin Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aynı Aşklar Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Bir Devir Bitti Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aramızda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aşkın Huzurunda
  • Ebru Gündeş - Soğuk Odalar
  • Ebru Gündeş - Mecbursun Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Üflediler Söndüm Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Sor Bakalım Şarkısı
aşkın huzurunda ebru gündeş şarkısı, ebru gündeş gel unuttum de şimdi sözleri, 2014 ebru gündeş yeni albümü, ebru gündeş araftayım albümü şarkıları, ne kadar kaçsamda elim vicdanimda şarkısı ebru gündeş, 2014 ebru gündeş aşkın huzurunda şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.