yeni şarkı sözleri

CEYLAN - BANA BİR ŞEY SÖYLE ŞARKI SÖZÜ

ceylan şarkı sözleri
CEYLAN-BANA BİR ŞEY SÖYLE ŞARKISI 2014

Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama...
            
Bana yapabileceğin bir şey söyle
Seni geri almam için...
Bana gidebileceğim bir kapı göster
Seni bulabilmem için...

Tanrı bile unuttu bu aralar,
Yetmedi ettiğim dular,
Aslında bildiğim bir yol var ama,
Anam çok ağlar...

Tanrı bile unuttu bu aralar,
Yetmedi ettiğim dular,
Aslında bildiğim bir yol var ama,
Anam çok ağlar...

Ya geri dön ya azat et kalbimi
Ya beni göm ya bağışla sevgilim
Yarına kalmadan hemen
Bugün bitir bu işi yaksın ateşin

Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar

Başa dönebileceğim bir yol olsa
Tereddütsüz dönerdim
Boşa geçirdiğim sensiz ömrü
Bir kalemde silerdim

Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ya geri dön ya azat et kalbimi
Ya beni göm ya bağışla sevgilim
Yarına kalmadan hemen
Bugün bitir bu işi yaksın ateşin

Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar

bu tarz benimde çalan ceylan şarkısı, ceylan ya geri dön ya azad et şarkısı, ceylan tanrı bile unuttu şarkısı, ceylan tanrı bile unuttu bu aralar sözleri, ceylan bugün bitir bu işi yaksın ateşin şarkısı sözleri, ceylan 2014, ceylan bu tarz benimde çalan tanrı bile unuttu bu aralar şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.