yeni şarkı sözleri

ÇELİK - CİCİ KIZ ŞARKI SÖZÜ

ÇELİK-CİCİ KIZ ŞARKISI

Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın
Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın
Tutmadım hesabını
saçma soruları, kaç oldu
Tutmadım ki,
bir düşündüm de şöyle öpmeyeli
gönlünden birini inan ki çok oldu
Tutmadım hesabını
saçma soruları, kaç oldu
Tutmadım ki,
bir düşündüm de şöyle öpmeyeli
gönlünden birini inan ki çok oldu...
Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın
Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın
Ah yaralar; ah o yaralar
Ah yaralar; içimi paralar
Ah yaralar; ah o yaralar
Ah yaralar,ooo
Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın
Ah cici kız, cicili bicili giyinince
Sen kendini bir şey mi sandın

ah cici kız şarkısı çelik, çelik cici kız sözleri, çelik ah cici kız sözleri, cici kız celik 2014, çelik yeni şarkısı cici kız, ah cici kız cicili bicili giyinince şarkısı kim söylüyor

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.