yeni şarkı sözleri

BURCU GÜNEŞ - BİR LOKMA SEVDA ŞARKI SÖZÜ

burcu güneş
BURCU GÜNEŞ-BİR LOKMA SEVDA ŞARKISI

Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda
Senin bir sesin çığlıktır bana
Bir nefesin olur fırtına
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana
Sesin hala kulağımda
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda

burcu güneş yeni şarkısı bir lokma sevda, burcu güneş yeni klibi bir lokma sevda sözleri, burcu güneş sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma sözleri, burcu güneş, sen yokken yanımda denemedim ah defalarca sözleri, kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda burcu güneş sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.