yeni şarkı sözleri

BENGÜ - İKİNCİ HAL ŞARKI SÖZÜ

BENGÜ-İKİNCİ HAL ŞARKISI 2014

Bir masalın sonuydu bazen gün
Yada yepyeni bir masaldı
Gerçek canımı acıttı çoğu zaman
Ama en büyük yangın yalandı
Ben yine de ikinci halden
Hiç korkmadan tek cephede savaşıyorum
İnsanım ben de nihayetinde
Kaybım kendim olsa da alışıyorum
Ne kadar büyüsem de birazım çocuk hala
Kışın ortası dünya yüreğim sıcak hala
Taşıyor ruhum hiç korkmadan
Tanımıyor engel sırf bu yüzden
Kapılarım aşka açık hala
Ne kadar büyüsem de birazım çocuk hala
Kışın ortası dünya yüreğim sıcak hala
Taşıyor ruhum hiç korkmadan
Tanımıyor engel sırf bu yüzden
Kapılarım aşka açık hala

2014 BENGÜ İKİNCİ HAL ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Bengü - Sahici Şarkısı
02. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
03. Bengü - Hilal Şarkısı
04. Bengü - Kapıda Yalnızlık Şarkısı
05. Bengü - Ege Şarkısı
06. Bengü - Yaprak Dökümü Şarkısı
07. Bengü (Emre Aydın) - Kadar Şarkısı
08. Bengü - Feveran Şarkısı
09. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
10. Bengü - Yaralı Şarkısı
11. Bengü - Saygımdan Şarkısı

bengü ikinci hal şarkı sözleri, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.