yeni şarkı sözleri

BENGÜ (EMRE AYDIN) - KADAR ŞARKI SÖZÜ

BENGÜ&EMRE AYDIN-KADAR ŞARKISI 2014

Duruldu dalgalarım
Vurmuyorum eskisi gibi
Şiddetle kıyılara
Sineye çektim sözlerini
Ne unuttum ne de uğrattı
Hürrü zamana.

İçimden çıkılabilir gibi değil bizimkisi
Erken budanmış ağaç gibi
Yorgun kırık dökük çırılçıplak
Aşka meydan okur gibi

Gücümüz yettiği yere kadar
Su yolunu bulana kadar
Son gün son ana kadar
Gözlerimi sana kapattım

Emre Aydın
Kalp har vurup harman savurana kadar
Eskisi gibi tetikte yerli yersiz çarpmıyor
İnsan kendinden çok şey veriyor deli gibi
Ne kadar da haklıydın değmiyor

Bengü
İçimden çıkılabilir gibi değil bizimkisi
Erken budanmış ağaç gibi
Yorgun kırık dökük çırılçıplak
Aşka meydan okur gibi

Emre Aydın & Bengü
Gücümüz yettiği yere kadar
Su yolunu bulana kadar
Son gün son ana kadar
Gözlerimi sana kapattım

2014 BENGÜ İKİNCİ HAL ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Bengü - Sahici Şarkısı
02. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
03. Bengü - Hilal Şarkısı
04. Bengü - Kapıda Yalnızlık Şarkısı
05. Bengü - Ege Şarkısı
06. Bengü - Yaprak Dökümü Şarkısı
07. Bengü (Emre Aydın) - Kadar Şarkısı
08. Bengü - Feveran Şarkısı
09. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
10. Bengü - Yaralı Şarkısı
11. Bengü - Saygımdan Şarkısı

bengü&emre aydın kadar şarkısı, 

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.