yeni şarkı sözleri

AJDA PEKKAN - AĞLAMA ANNE

ajda pekkan şarkı sözleri
AJDA PEKKAN-AĞLAMA ANNE

Ah ne hayatlar ümidiyle
Zamansız yollara düştük
İlk yenilen biz değildik elbet
Gün oldu dünyaya küstük.

Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Sen ne olur coçukluğumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama.

Her birimiz başka bir hikaye
Anne bu ayrılıklar niye
Sen yine bir ninni söyle bana
Yavrum uyusunda büyüsün diye.
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan
Sen ne olur coçukluğumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama.

bu tarz benim ağlama annem şarkısı, ajda pekkan ağlama anne şarkı sözleri, ağlama anne bu tarz benimde çalan şarkı, ajda pekkan ağlama anne benim için ağlama sözleri, bu tarz benim anne şarkısı sözleri, 8 ekim bu tarz benimde çalan şarkılar anne şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.