yeni şarkı sözleri

ZİYNET SALİ - HERŞEY GÜZEL OLACAK ŞARKI SÖZÜ

ZİYNET SALİ-HERŞEY GÜZEL OLACAK ŞARKISI

Geç kaldım hesapsızca,
Kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı,
Bizi biraz zorlamaz mı?
Düşünmedim ben de senden farksız kaldım.
Hadi beni duy, bu ne biçim huy.
Gel de yerine başkasını koy.
Yaşlanınca hasta olunur.
Yan yanaysak hep çare bulunur.

Herşey güzel olacak senle olunca,
Söyleme bana aşka doyunca.
Yalnız benim ol ömrüm boyunca.
Her şeyin farklı...

Herşey güzel olacak senle olunca,
Söyleme bana aşka doyunca.
Yalnız benim ol ömrüm boyunca.
Her şeyin farklı...

Hadi beni duy, bu ne biçim huy.
Gel de yerine başkasını koy.
Yaşlanınca hasta olunur.
Yan yanaysak hep çare bulunur.

Herşey güzel olacak senle olunca,
Söyleme bana aşka doyunca.
Yalnız benim ol ömrüm boyunca.
Her şeyin farklı...

Herşey güzel olacak senle olunca,
Söyleme bana aşka doyunca.
Yalnız benim ol ömrüm boyunca.
Her şeyin farklı...
ziynet sali herşeyin farklı şarkı sözü, ziynet sali herşeyin farklı şarkısı, ziynet sali herşey güzel olacak sözleri, ziynet sali- her şey güzel olacak şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.