yeni şarkı sözleri

ZEYNEP DİZDAR - BENİ ÇILDIRTTIN ŞARKI SÖZÜ

zeynep dizdar şarkı sözleri
ZEYNEP DİZDAR-BENİ ÇILDIRTTIN ŞARKISI

Beni çıldırttın, Beni çıldırttın.
Canımı acıttın, Canımı acıttın...

Bugün bende hızlı bir değişim
Bugün benim bu seni son görüşüm
Aşkın bende ahım sen de yaşasın
Aklın ben de gözlerim de kalasın.

Bugün sende hızlı bir değişim
Bugün senin bu beni son  görüşün
Hakkıım sen de
Umudun ben de kalsın...

Beni çıldırttın canımı acıttın 
Senin adın batsın emi...
Cehennemde kalasın cayır cayır yanasın
Senle artık işim bitti...
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Beni çıldırttın canımı acıttın 
Senin adın batsın emi...
Dönüp de gelirsen seni rezil ederim
İnan buna çok gülerim...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.