yeni şarkı sözleri

ULAN İSTANBUL YAREN-KARLOS - TARZIMSIN FARZIMSIN ŞARKI SÖZÜ

yaren karlos şarkı sözleri
ULAN İSTANBUL-TARZIMSIN FARZIMSIN ŞARKISI

Gözler kalbin aynasıymış,
Kadir kıymet bakışlarda.
İsteyince bak nasılmış,
Kader kısmet tavşanlarda.
Bir öpüşsek çıkacak yangın
Tomsuz kalmış jerry gibiyim.
Kaçan kovalanır be yavrum,
O zaman ben geri gideyim.

Hadi yürü bana ortamlar loş
Tarzımsın tarzım
Hadi yürü bana kalbim bomboş
Farzımsın farzım
Hadi yürü bana gönlüm sarhoş
Tarzımsın tarzım
Hadi yürü bana 100 metre koş
Farzımsın farzım

Tarzımsın tarzım...
Farzımsın farzım...

Ulan İstanbul dizisi 15.bölümde Yaren ve Karlos'un düeti Tarzımsın, Farzımsın şarkı sözleri...

ulan istanbul 15.bölüm yaren ve karlosun söylediği şarkı sözleri, yaren karlos tarzımsın tarzım şarkı sözü, yaren ve karlos hadi yürü bana şarkı sözleri, ulan istanbulda çalan tarzımsın şarkısı sözleri, karlos yaren düet tarzımsın şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.