yeni şarkı sözleri

SİNAN AKÇIL - HATIRLASANA ŞARKI SÖZÜ

SİNAN AKIL-HATIRLASANA ŞARKISI 2014


Madem bizi kaldırdın
Bu aşkın uykusundan,
Şimdi nedir bu halin?
Bensizlik korkusundan..

Aşkın yeni hali nasıl iyi geldi,
Bu kadarı yetti tamam....

Hatırlasana
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim

Hatırlasana Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim

Sen gittikçe eksildin,
Aşkın rakamlarından,
Tamamlaman da çok zor,
Geri kalanlarından...

Aşkın yeni hali nasıl iyi geldi,
Bu kadarı yetti tamam....

Hatırlasana
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim

Hatırlasana
Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim

Bir daha aşkı kandırma,
Şunu da iyi tut aklında,
Batıyor herkes bir gün
Ama mutlaka yeniden doğuyor

Hatırlasana...
Ben en özelim
Bu durumda niye döneyim
Bu kadar basit
Biraz da seni üzgün görelim

Hatırlasana
Ben en özelim
Komik olma
Nasıl dönerim
Acımız eşit
Zannediyorsan buna gülerim
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com

Hatırlasana...

Söz ve Müzik: Sinan Akçıl

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.