yeni şarkı sözleri

SERDAR ORTAÇ - TANRIM ŞARKI SÖZÜ

SERDAR ORTAÇ-TANRIM ŞARKI SÖZÜ...

Tanrım Şarkısı - Serdar Ortaç
Kadere bir yemin ettim
Bana karışmaya korkar
Aşkımla tarihe geçtim
Bizi unutmayacaklar

Tanrım seni yanımdan ayırmasın
Bütün günahlarını bağışlasın
Ayırmasın delice sevenleri
Seni bana bağışlasın

Söz-Müzik: Serdar Ortaç

Serdar Ortaç'ın 2014 yılında çıkardığı Bana Göre Aşk albümünde 14 şarkı yer alıyor. İşte Serdar Ortaç'ın Bana Göre Aşk albümündeki şarkılar...

01- Tanrım Şarkı Sözü için
02- Bana Göre Aşk Yok Şarkı Sözü için 
03- Bereketsiz
04- Acılarımız bir
05- Hasret
06- Şantaj
07- Bana senin gibi aşk mı lazım
08- Unutursun
09- İzin ver aşkım
10- Aklım kalbime dost
11- Sefa
12- Bilmediğim yerdesin
13- Arıyorum
14- Kadınım

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.