yeni şarkı sözleri

SERAR ORTAÇ - BEREKETSİZ ŞARKI SÖZÜ

SERDAR ORTAÇ-BEREKETSİZ ŞARKI SÖZÜ...

Bereketsiz Şarkısı - Serdar Ortaç
Sevmek ayrı bir dert, sevmemek ayrı
Aşk bir anda biter mi güzelim gerçek olsaydı
Korkmuyorum ayrılıktan sen de korkma sakın
Belki aşk için vakit erken belki çok da yakın

Konuşarak halledemezsek
O zaman küser ayrılırız biz
Güzelim aşk çok yürek ister
Sende aşklar bereketsiz

Serdar Ortaç'ın 2014 yılında çıkardığı Bana Göre Aşk albümünde 14 şarkı yer alıyor. İşte Serdar Ortaç'ın Bana Göre Aşk albümündeki şarkılar...

01- Tanrım 
02- Bana Göre Aşk Yok
03- Bereketsiz 
04- Acılarımız bir
05- Hasret
06- Şantaj
07- Bana senin gibi aşk mı lazım
08- Unutursun
09- İzin ver aşkım
10- Aklım kalbime dost
11- Sefa
12- Bilmediğim yerdesin
13- Arıyorum
14- Kadınım

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.