yeni şarkı sözleri

SENİ SEVİYORUM ADAMIM ŞARKI SÖZÜ

seni seviyorum adamım
SENİ SEVİYORUM ADAMIM FİLM MÜZİĞİ

Yalnız kaldım uçurumlarda
Gece yıldızların altında tek başıma
Sıcak bir el beklerken yalnızlık sardı beni
Derin karanlıklarda bir başıma

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım
İnatçı adamım gülümse bakalım
Bir gün ben olmasam da unutma
Seni hep seveceğim

Göz yaslarını sil hep dik dur hayatta
Yasam hızla akmakta, onu yakala
Bir gün ben olmayacağım ki senin yanında
Ama seni seviyorum adamım
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Gizem Karaca ve Barış Kılıç'ın oynadığı Seni Seviyorum Adamım sinema filminin müziği Seni Seviyorum Adamım sözleri...




Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.