yeni şarkı sözleri

SEKSENLER - UNUTMA BENİ ŞARKI SÖZÜ

SEKSENLER DİZİ-UNUTMA BENİ ŞARKISI(111.BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI)

Her gece ansızın..
Gelirsin aklıma sen..
Demir kapıların ardında..
Bir gün özgürlüğümü alıp geleceğim sana..
Sakın ola beni unutma..

Unutma beni unutma..
Sakın ola unutma..
Unutulunca ölürüm yar..

Hatırla beni hatırla...
Her nefes alışında...
Güzel günler inan yakında..

Unutma beni unutma...
Sakın ola unutma..
Unutulunca ölürüm yar...

Hatırla beni hatırla..
Her nefes alışında..
Güzel günler inan yakında..

Ah gençliğim ah..
Çürüyüp gittin bu yerlerde..
Dolmuş her tarafım kederle..
Umudun bile tükenip gittiği bu yerlerde..
Sakın ola beni unutma...

Unutma beni unutma..
Sakın ola unutma..
Unutulunca ölürüm yar..

Hatırla beni hatırla..
Her nefes alışında..
Güzel günler inan yakında..

Unutma beni unutma..
Sakın ola unutma..
Unutulunca ölürüm yar..

Hatırla beni hatırla..
Her nefes alışında..
Güzel günler inan yakında..

seksenler dizisinde çalan unutma beni sözleri, unutma beni unutma sakın ola unutma sözleri, hatırla beni hatırla seksenler dizisi, unutma beni unutma seksenler dizisi 111.bölüm, seksenler dizisinde çalan unutma şarkısı 11.bölüm, her gece ansızın gelirsin aklıma şarkısı 111.bölüm seksenler

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.