yeni şarkı sözleri

RAFET EL ROMAN - ADIMLA SESLENDİ ŞARKI SÖZÜ

RAFET EL ROMAN-ADIMLA SESLENDİ ŞARKISI 2014

Kendini kandırdı bu aşkta
İtiraf arzular inatla
Muhtelif umutlarla karmakarışık.

Ben hiç tereddüt etmeden sevdim,
yalan nedir bilmeden
Karşılıklıdır her şey sandım.

Adımla seslendi,
Nasıl ağrıma gitti, nasıl kırgınım.
Artık aşkım demiyordu,
Sevmiyordu anladım...

Adımla seslendi,
Nasıl kalbime indi, nasıl üzgünüm.
Günlerce yüzüme gülmüyordu,
Demiyordu canımsın...

Aşk önce sevilene sonra sevene düşermiş,
Geriye tek keşkelerle kaldığımda anladım.

Aşk önce sevilenle, sonra sevenle kalırmış,
İçime hep gam ve keder soluyunca anladım.

adımla seslendi rafet el roman sözleri, aşk önce sevilene sonra sevene rafet el roman, adımla seslendi nasıl kalbime indi rafet el roman, rafet adımla seslendi sözleri, 2014 rafet şarkısı adımla seslendi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.