yeni şarkı sözleri

MUSTAFA CECELİ - AL GÖTÜR BENİ ŞARKI SÖZÜ

MUSTAFA CECELİ-AL GÖTÜR BENİ ŞARKISI 2014


Ne olursa olsun
Tut bırakma yerde ellerimi
Akıp gitsin varsın
Kendi bildiğin gibi bu hayat
Aşktan geçilir mi?
Hadi kat kendini topraklarıma
Su ver köklerime kuraklarına
Aşktan kaleler inşa etsin
Cesur kalpler kalpsiz dünyaya
Böyle bir yer olmalı mutlaka
Ötesi yok illa
Al götür beni
Aşkın ana yurduna
Al götür beni

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Anthony James & Yiorgos Bellapaisiotis
Düzenleme: Mustafa Ceceli


Mustafa Ceceli Lara Fabian ile bu şarkıya düet yapmıştır. Orijinal adı Al Götür Beni olan şarkıyı Lara Fabian İngilizce Make Me Yours Tonight olarak seslendirmiştir.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.