yeni şarkı sözleri

MEHMET ERDEM - GİBİ GİBİ ŞARKI SÖZLERİ

MEHMET ERDEM - GİBİ GİBİ ŞARKISI

Ben yaralı kurt sen kınalı kuzu
Biraz cilve aşkın biberi tuzu

Sanki biraz naz ediyorsun ama
Senin bana gönlün var gibi gibi

Yüzüme karşı git diyorsun ama
Sanki gözlerin kal der gibi gibi

Arpa buğday yan yana orak istemez
Yağız at şahlandı mı durak dinlemez

Sende biraz naz ediyorsun ama
Senin bana gönlün var gibi gibi

Yüzüme karşı git diyorsun ama
Sanki gözlerin kal der gibi gibi

Yeter çektiğim e insaf et gayri
Senin bana gönlün var gibi gibi

Zehrin şifası süt ile incir
Ellerim kelepçe yüreğim zincir

Sanki fazla naz ediyorsun ama
Senin bana gönlün var gibi gibi

Yüzüme karşı git diyorsun ama
Sanki gözlerin kal der gibi gibi

Kimse sevemez benim gibi seni
Kırk yılda bir gelir barış gibisi

Sende fazla naz ediyorsun ama
Senin bana gönlün var gibi gibi

Yüzüme karşı git diyorsun ama
Sanki gözlerin kal der gibi gibi

Yeter çektiğim insaf et gayri
Senin bana gönlün var gibi gibi

Mehmet erdem var gibi gibi sözleri, var gibi gibi şarkısı, senin bana gönlün var gibi gibi şarkı sözleri, Mehmet erdem senin bana gönlün var gibi gibi şarkısı, yüzüme karşı git diyorsun ama san gözlerin kal der gibi gibi şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.