yeni şarkı sözleri

MAPUSHANE ÇEŞMESİ YANDAN AKIYOR TÜRKÜ SÖZLERİ

MAPUSHANE ÇEŞMESİ YANDAN AKIYOR TÜRKÜSÜ

Mapushane Çeşmesi Yandan Akıyor Yandan
Mapusluk Bir Şey Değil Yanukluk Var Bir Yandan
Ben Verem Oldum YAr Yoluna (Of...)
Ben Ölüyom Yar Yoluna

Hey Gardiyan Gardiyan Tabancamı Ver Bana
Bir Güzelin Yoluna Ceza Verdiler Bana
Ben Ölüyorum Yar Yoluna
Ben Verem Oldum Yar Yoluna (Of...)

Küçük Ağa dizisinde çalan mapushane çeşmesi yandan akıyor türküsünün sözleri...Kastamonu türküsü, Mapushane çeşmesi yandan akıyor yandan...

Mapushane çeşmesi yandan akıyor sözleri, Mapushane çeşmesi yandan akıyor türküsü, küçük ağa dizisinde çalan Mapushane çeşmesi yandan akıyor türküsü sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.