yeni şarkı sözleri

KÜÇÜK GELİN - BEN NE ZAMAN BÜYÜDÜM ANNE ŞARKI SÖZÜ

KÜÇÜK GELİN DİZİSİ-BEN NE ZAMAN BÜYÜDÜM ANNE

Susuz kalmış gül gibiyim,
Yasaklanmış dil gibiyim,
Gelin değil el gibiyim,
Ben ne zaman büyüdüm anne
Gelin değil el gibiyim,
Ben ne zaman büyüdüm anne

Samanyolu Tv'de yayınlanan Küçük Gelin dizisinin Ben Ne Zaman Büyüdüm Anne şarkısını Gülay söylüyor.

küçük gelin gül gibiyim şarkısı sözleri, küçük gelin şarkısını kim söylüyor, küçük gelin dizisi müziği, küçük gelin dizisi ben ne zaman büyüdüm sözleri, gülay ben ne zaman büyüdüm anne sözleri, küçük gelin dizisinin şarkısı ben ne zaman büyüdüm sözleri, susuz kalmış gül gibiyim sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.