yeni şarkı sözleri

KARA PARA AŞK - YİNE AŞK (TOYGAR IŞIKLI) ŞARKI SÖZÜ

KARA PARA AŞK DİZİSİ-YİNE AŞK ŞARKISI

Susma gözlerime bakma
Boğazım düğüm düğüm
Nedenini sorma
Yeniden... Yeniden yeniden
Yüreğimi yakma
Beni ağlatma yalnızım üşüyorum
Neden neden neden
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor
Susma gözlerime bakma
Boğazım düğüm düğüm
Nedenini sorma
Yeniden... Yeniden yeniden
Yüreğimi yakma
Beni ağlatma yalnızım üşüyorum
Neden neden neden
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor
Yine aşk geliyor
Bana yine yollar görünüyor
Savurduğum küller
Yüzüme yüzüme vuruyor

Söz - Müzik: Toygar Işıklı

Kara Para Aşk dizisinin 17.bölümünde çalan şarkı Toygar Işıklı-Yine Aşk Sözleri

Kara Para Aşk dizisi 17.bölüm yine aşk geliyor şarkısı, kara para aşk dizisinde çalan şarkılar, kara para aşk dizisinde çalan yine aşk geliyor şarkı sözleri,  yine aşk geliyor yine bana yollar görünüyor şarkısı kara para aşk dizisi, toygar ışıklı yine aşk şarkı sözleri 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.