yeni şarkı sözleri

KARA PARA AŞK - NAZLI AY ŞARKI SÖZÜ

KARA PARA AŞK DİZİSİ NAZLI AY ŞARKISI 

Ay nazlı ay gelin ay
Git ona söyle
Ah gücüme gidiyor
Yalnızlığım böyle
Ah bu inadından
Az mı ağladım ben

Ay ay nazlı ay
Git onun ülkesine
Git onun beldesine
Ay ay git söyle

Ay nazlı ay gelin ay
Git ona söyle
Ah gücüme gidiyor
Yalnızlığım böyle
Ah bu inadından
Az mı ağladım ben
http://www.yeni-sarkisozu.blogspot.com.tr
Ay ay nazlı ay
Git onun ülkesine
Git onun beldesine
Ay ay git söyle


kara para aşk dizisi nazlı ay şarkısı sözleri, kara para aşk dizisinde çalan şarkı, kara para aşk dizisi nazlı ay şarkısı, nazan önce kara para aşk şarkısı, ah bu inadından az mı ağladım ben şarkısı kara para aşk, kara para aş dizisinde çalan nazlı ay şarkısı


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.