yeni şarkı sözleri

KAÇAK GELİNLER - BİLMENİ İSTERDİM (CEM ÖZKAN) ŞARKI SÖZÜ

KAÇAK GELİNLER - BİLMENİ İSTERDİM (CEM ÖZKAN) ŞARKISI

Uzaklardasın şimdi dünya kadar
Duymadım ki sesini ömür kadar
Belki görmem yüzünü ölene kadar

Eğer bir gün görmezsem
Seni yeniden şu hayatta
Eğer bir gün görmezsem
Seni yeni yeniden şu hayatta

Bilmeni istedim bir şeyi
Söylemek isterdim bir şeyi
Seni ne çok sevdiğimi
Seni nasıl sevdiğimi

kaçak gelinler 13.bölümde çalan şarkı, kaçak gelinler bilmeni isterdim şarkısı, kaçak gelinler 13 bölümde çalan şarkılar, kaçak gelinler eğer bir gün görmezsen şarkısı, kaçak gelinler seni yeni yeniden şu hayatta, bilmeni isterdim cem özkan, cem özkan bilmeni isterdim şarkı sözleri, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.