yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - YORGUN ŞARKI SÖZÜ

İBRAHİM TATLISES-YORGUN ŞARKI SÖZÜ...

Yorgun Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Düşe kalka çıktım ben bu yokuşa
Yalvardım benimle gelen olmadı
Kaç kere yıkılıp düştüm yerlere
Yalvardım elimden tutan olmadı

Söylenecek gibi değil dostlarım
Bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
Neler çektim neler neler dostlarım
Bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun
Yorgun yorgunum yorgun yorgunum
Yorgun yorgunum yorgun yorgun
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Yeter artık diye diye inledim
Haykırdım sesimi duyan olmadı
Yıllarca acıyla dertle savastım
Halin nedir diye soran olmadı

Söylenecek gibi değil dostlarım
Bu yüzden suskunum bu yüzden durgun
Neler çektim neler neler dostlarım
Bu yüzden mutsuzum bu yüzden yorgun
Yorgun yorgunum yorgun yorgunum
Yorgun yorgunum yorgun yorgun
Yorgun yorgunum allah yorgun yorgunum

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.