yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - YIKILMIŞIM BEN ŞARKI SÖZÜ

İBRAHİM TATLISES-YIKILMIŞIM BEN ŞARKI SÖZÜ...

Yıkılmışım Ben Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Sanki terk edilmiş bir viraneyim.
Her yanım dağılmış, yıkılmışım ben.
Üstüne basılan taşlar misali,
Paramparça olmuş dağılmışım ben.

Çaresiz kalmışım, gözlerim şaşkın.
Çile rüzgarında savrulmuşum ben.
Dertler derya olmuş, ben de bir sandal,
Devrilip batmışım, boğulmuşum ben.

Tutunacak hiçbir dalım kalmadı.
Bir ağaç misali kurumuşum ben.
Sanki bir köleyim, sanki bir esir.
Yerlerden yerlere atılmışım ben.
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Çaresiz kalmışım, gözlerim şaşkın.
Çile rüzgarında savrulmuşum ben.
Dertler derya olmuş, ben de bir sandal,
Devrilip batmışım, boğulmuşum ben.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.