yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - ROJİN ŞARKI SÖZÜ

ibrahim tatlıses şarkıları
İBRAHİM TATLISES-ROJİN ŞARKI SÖZÜ...

Rojin Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Kurşunlara göğüs gerdim.
Benden başka yar sevmedi.
Törelere karşı geldi.
O yanmasın ben yanarım,
O yanmasın ben yanarım.

Adı Rojin, derde derman.
Başka gönüllerde kalmam.
Ondan başka yar tanımam.
O yanmasın ben yanarım.

Diken olsa gül olurum.
O dağ olsa yol olurum.
Mahşerde kefil olurum.
O yanmasın ben yanarım,
O yanmasın ben yanarım.
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Adı Rojin, derde derman.
Başka gönüllerde kalmam.
Ondan başka yar tanımam.
O yanmasın ben yanarım.

İbrahim Tatlıses 2014 yılında çıkardığı Tatlıses Klasiği/Ele Ne? albümündeki şarkılar şöyle;

01-Ele Ne? Şarkı Sözü için TIKLA >
02-Beyaz Mendil Şarkı Sözü için TIKLA >
03-Kal Benim İçin Şarkı Sözü için TIKLA >
04-Yalan Şarkı Sözü için TIKLA >
05-Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözü için TIKLA >
06-Yalnızım Şarkı Sözü için TIKLA >
07-Yorgun Şarkı Sözü için TIKLA >
08-Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözü için TIKLA >
09-Yıkılmışım Ben Şarkı Sözü için TIKLA >
10-Rojin Şarkı Sözü için TIKLA >

İBRAHİM TATLISES - ROJİN ŞARKI SÖZÜ Reviewed by Güleser K. on 18:09 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yeni Şarkı Sözleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.