yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - MUTLU OL YETER ŞARKI SÖZÜ

İBRAHİM TATLISES-MUTLU OL YETER ŞARKI SÖZÜ...

Mutlu Ol Yeter Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Belki de dilinden bu şarkı düşmez,
Dilin söylese de gönlün hissetmez,
Bilsen bile benim için farketmez,
Bir tek dileğim var mutlu ol yeter.

Bunu sana yazdığımı bilmezsin,
Bir yabancı şarkı gibi dinlersin,
Benim için önce tanrı sonra sensin,
Bir tek dileğim var mutlu yeter.
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Kimse dolduramaz inan yerini,
Bu şarkı da aşkımızın yemini,
Hiç düşünme mecnun muyum deli mi,
Bir tek dileğim var mutlu ol yeter.

Bu şarkımda aşkımı anlattım sana,
Duymazsan sevgilim üzülmem buna,
Alıştım yıllardır ben yokluğuna,
Bir tek dileğim var mutlu ol yeter.

ibrahim tatlıses şarkıları, mutlu ol yeter şarkısı, ibrahim tatlıses şarkı sözleri, ibrahim tatlıses bu şarkımda aşkımı anlattım sana, ibrahim tatlıses mutlu ol yeter şarkısı, ibrahim tatlıses bir tek dileğim var mutlu ol yeter şarkısının sözleri,şarkı sözleri ibrahim tatlıses mutlu ol yeter,yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.