yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - KURTLAR SOFRASI ŞARKI SÖZLERİ

İBRAHİM TATLISES-KURTLAR SOFRASI ŞARKI SÖZÜ...

Kurtlar Sofrası Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Yiyecek lokmamız varmış çok şükür
Rabbimin takdiri bu böyle,
Ağlama garip anam
Ağlama dik dur,
Ağlayıp da beni gücendirme
Ben daha ölmedim
Ben daha bitmedim
Ben sana son sözümü söylemedim
Kurtlar sofrasında oturduysam eğer
Hesabımı kendim ödedim...

Yiyecek lokmamız varmış çok şükür
Rabbimin takdiri bu böyle,
Ağlama garip anam
Ağlama dik dur,
Ağlayıp da beni gücendirme
Ben daha ölmedim
Ben daha bitmedim
Ben sana son sözümü söylemedim
Kurtlar sofrasında oturduysam eğer
Hesabımı kendim ödedim...


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.