yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - KAL BENİM İÇİN ŞARKI SÖZLERİ

İBRAHİM TATLISES- KAL BENİM İÇİN ŞARKI SÖZÜ...

Benin İçin Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Ayrılıktan yana kaç şarkı varsa,
Hepsini bu akşam çal benim için.
Tüm zarar ziyanın hesabı bende,
Birkaç sitem daha kal benim için.

Pişmanlık duyup da bir gün anarsan,
Nerdeyim, nasılım diye sorarsan...

Bir ayrılık şarkısı seç,
Sessizce çal benim için.
Yüreğin ellerimde,
Öylece kal benim için
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Aynanın karşısına geç,
Yüzüne bak benim için.
Eğer ki ağlıyorsan,
Bu yaşlar bizim için.

Bende emanetin her neyin varsa,
Al da mabed'imi yık benim için.
Böyle paramparça yaşamaktansa,
Kalbime bir kurşun sık benim için...

1 yorum:

  1. Şarkı Sözünün Bir Kaç Kısımlarında yanlışlar var ama yinede başarılı .

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.