yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - BİR KULUNU ÇOK SEVDİM ŞARKI SÖZÜ

İBRAHİM TATLISES-BİR KULUNU ÇOK SEVDİM ŞARKI SÖZÜ...

Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Döndüm kıbleye doğru açtım ellerimi
Yalvardım Allahıma duysun diye beni
Damla damla gözyaşım dökülürken gözümden
Çektiğim acıları yaşıyorum yeniden

Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor
Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor
Elim kolum bağlanmış çaresizim Allahım
Bu canımı sen verdin benden almak istiyor
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Hor gören şu gururun tükenmek bilmezmi
Sevginle yanan kalbi üzdüğün yetmezmi
İyi niyet uğruna yaşıyorsak dünyada
Seven garip olsada sevilmeye değmezmi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.