yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - BİR KULUNU ÇOK SEVDİM ŞARKI SÖZÜ

ibrahim tatlıses şarkıları
İBRAHİM TATLISES-BİR KULUNU ÇOK SEVDİM ŞARKI SÖZÜ...

Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Döndüm kıbleye doğru açtım ellerimi
Yalvardım Allahıma duysun diye beni
Damla damla gözyaşım dökülürken gözümden
Çektiğim acıları yaşıyorum yeniden

Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor
Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor
Elim kolum bağlanmış çaresizim Allahım
Bu canımı sen verdin benden almak istiyor
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Hor gören şu gururun tükenmek bilmezmi
Sevginle yanan kalbi üzdüğün yetmezmi
İyi niyet uğruna yaşıyorsak dünyada
Seven garip olsada sevilmeye değmezmi

İbrahim Tatlıses 2014 yılında çıkardığı Tatlıses Klasiği/Ele Ne? albümündeki şarkılar şöyle;

01-Ele Ne? Şarkı Sözü için TIKLA >
02-Beyaz Mendil Şarkı Sözü için TIKLA >
03-Kal Benim İçin Şarkı Sözü için TIKLA >
04-Yalan Şarkı Sözü için TIKLA >
05-Mutlu Ol Yeter Şarkı Sözü için TIKLA >
06-Yalnızım Şarkı Sözü için TIKLA >
07-Yorgun Şarkı Sözü için TIKLA >
08-Bir Kulunu Çok Sevdim Şarkı Sözü için TIKLA >
09-Yıkılmışım Ben Şarkı Sözü için TIKLA >
10-Rojin Şarkı Sözü için TIKLA >

İBRAHİM TATLISES - BİR KULUNU ÇOK SEVDİM ŞARKI SÖZÜ Reviewed by Güleser K. on 17:56 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yeni Şarkı Sözleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.