yeni şarkı sözleri

İBRAHİM TATLISES - BEYAZ MENDİL ŞARKI SÖZLERİ

İBRAHİM TATLISES-BEYAZ MENDİL ŞARKI SÖZÜ...

Beyaz Mendil Şarkısı - İbrahim Tatlıses
Bir beyaz mendil koydun gittin.
Dönerim dedin söz verdin yar.
Bar yağdı beyaz yürüdüm durdum.
Üşüdüm biraz dağlara sordum.
Yine geldi yaz bekledim durdum.
Dön gel artık yar Allah'ın için.

Yanıyor yüreğim,
Yanıyorum ciğerim.
Sevdan duruyor yakıyor sevdiğim.
https://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Yanıyor yüreğim,
Yanıyorum ciğerim,
Sensiz olmuyor be güzelim.

Bir sabah yeli vurdu yüzüme.
Dokundum sandım uyandım yar.
İçim ürperdi aradım durdum.
Sanki uzaktan sesini duydum.
Beyaz mendilini kokladım durdum.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.