yeni şarkı sözleri

ELİF YOLDAŞ - AŞK ŞARKI SÖZÜ

elif yoldaş şarkı sözleri
ELİF YOLDAŞ-AŞK ŞARKISI

Hatalar yaptık, parçalandık,
Biz bu aşktan çok yara aldık.
Karar verdik, bitirdik
Oysa biz ne çok sevmiştik.

İzlerin var geçmişimde,
Sen asılı kaldın kalbimde,
Hayalin yaşar içimde,
Ben nefessiz kaldım gittiğinde.

Aşk, geceleri beni uyutmuyor,
Aşk, baktığım her yerde sen oluyor,
Aşk, yaşamama izin vermiyor,
Bu aşk seni geri istiyor.

Şimdi sensiz dünyamda
Anılar sığınıyorum
Yanıma gelip bir anda
Sarılmanı düşlüyorum

İzlerin var geçmişimde,
Sen asılı kaldın kalbimde,
Hayalin yaşar içimde,
Ben nefessiz kaldım gittiğinde.
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Aşk, geceleri beni uyutmuyor,
Aşk, baktığım her yerde sen oluyor,
Aşk, yaşamama izin vermiyor,
Bu aşk seni geri istiyor.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.