yeni şarkı sözleri

ELİF KARLI - SENİ VURURUM BEN ŞARKI SÖZÜ

ELİF KARLI - SENİ VURURUM BEN ŞARKI SÖZÜ...

Seni Vururum Ben - Elif Karlı 

Seni yaradan Allah beni mi düşünmüş
Gözlerinde parlıyor güneş içinde düşebilirim
Sana bi kelime olsa herşeyin olurum
Her bakışta titriyor içim gülüşüne ölebilirim

Aşığım sensin, tutkunum senin
Yattığım senin kollarında
Kalktığım senin kollarında
Beni bi kere aldatırsan deli olurum ben
Gören yeni-sarkisozleri.blogspot Allah, bilen Allah
Biri ikiye bağlarsan seni vururum ben
Gören Allah, bilen Allah

Astrolojide ben su sen ateş grubu
Fakat aşkla çağlayan derin bir nehir ellerin
Şimdi ve sonrasında ne yemin ne zulüm
Aşkıma dikkat mesafeli seviyorum özlemini
Aşığım sensin tutkunum sensin

Aşığım sensin tutkunum senin
Yattığım yeni-sarkisozleri.blogspot senin kollarında
Kalktığım senin kollarında
Beni bi kere aldatırsan deli olurum ben
Gören Allah, bilen Allah
Biri ikiye bağlarsan seni vururum ben
Gören Allah, bilen Allah


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.