yeni şarkı sözleri

EFE BAL - USLU KIZ ŞARKI SÖZÜ

efe bal uslu kız şarkısı
EFE BAL-USLU KIZ ŞARKISI 2014

Yaşayamam ben sensiz,
Bir tat alamam
Diye düşünüyorum artık, hayatımda.
Geçmişe sünger çektim bak bir anda.
Her şeyim oldun erkeğim, hayatımda

Ben uslu bir kızım artık, sağa sola bakmam.
Senle yatıp senle kalkarım, hiç kimseyi takmam
Geçmişe bin kere tövbe, tövbe tövbe
Helalimsin aldatamam

Ben uslu bir kızım artık, sağa sola bakmam.
Senle yatıp senle kalkarım, hiç kimseyi takmam
Geçmişe bin kere tövbe, tövbe tövbe
Erkeğimsin aldatamam

Şehvetin ısıtır yürekten sözlerinle
Bal olur damlar dudaktan verirsinde
Yeniden doğacak gibiyim bak seninle
Nikahını kıyacak gibisin ay yeminle




Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.