yeni şarkı sözleri

ECE SEÇKİN (OZAN DOĞULU) - HOŞUNA MI GİDİYOR ŞARKI SÖZÜ

ECE SEÇKİN-HOŞUNA MI GİDİYOR ŞARKISI

Kaç kere demeli bir insana,
Biraz açık ol anlaşılmıyor.
Hep bir şüphe bir soru kafamda.
Beni sevmiyor yok yok seviyor.

Kaç kere demeli bir insana,
Biraz açık ol anlaşılmıyor.
Hep bir şüphe bir soru kafamda.
Beni sevmiyor yok yok seviyor.

Bir bilsen neler hissetiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde mi
Hoşuna mı gidiyor beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
Hoşuna mı gidiyor beni sinir ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.