yeni şarkı sözleri

BAHADIR TATLIÖZ - BENİ YAK ŞARKI SÖZÜ

BAHADIR TATLIÖZ - BENİ YAK ŞARKI SÖZÜ...

Beni Yak Şarkısı - Bahadır Tatlıöz

Bir Tek Sen Ağlarsın Ardımdan
Annemden Sonra Ardımdan
Bir Tek Sen Ağlarsın

En Çok Sen Seversin Canından
Kendinden Bile
Yeri Gelir Sakınırda Saklarsın

Hırçınlığım Sana Değil
Kızgınlığım Kendime
Alışkın Değilim
Ne Sevmeye Nede Sevilmeye

İstanbul'un Kokusu Gibi
Sinmişsin Üstüme
Benim Derdim İçimdeki Kendimle

Beni Al Ateşe At Canım Yanmaz
Yeterki yeni-sarkisozleri.blogspot Sen Yak
Bu Nasıl Bi Hal Bana Sorma

Beni Al Yanına Kat
Bu Can Teslim Sana
Bak Hazırım Bir Ömür Yanmaya


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.